Mesečni favorit – januar


Zašto, oh, zašto zimski meseci prolaze drastično sporije od letnjih? Kao što mi se otegao januar, tako se oteglo i čitanje nekih knjiga, ali kada se sve to skupi na gomilu, krajnji rezultat i nije tako loš (ako zanemarimo broj strana).

Evo mojih pročitanih knjiga u ovom tromom januaru:

5. „Rebeka“ – Dafne di Morije

Kao što ste mogli da vidite u prikazima (ako niste, klik na naslov će vas odvesti do željenog teksta), ovaj mesec je obeležilo nekoliko zaista dobrih knjiga, što odlučivanje oko mesečnog favorita čini nešto težim nego inače. Ipak, odlučila sam da to bude roman „Videla“, Elenor Katon, prvenstveno zbog specifičnog i nadasve osvežavajućeg pristupa pisanju, koji me je, kao večnog ljubitelja viktorijanske ere, potpuno oduševio. Ako i dalje niste stavili ovaj roman na svoj to read spisak, krajnje je vreme da to učinite!

Pored pročitanih naslova, ovaj mesec je svakako obeležila internet razmena knjiga o kojoj sam pisala OVDE. Iako znam da mnogi nisu imali sreće sa ovom igrom (zbog čega mi je beskrajno žao), meni je to bilo predivno iskustvo koje ću dugo pamtiti i prepričavati.

Da li je i vama ovaj mesec asocijacija na tromi zimski san? Šta ste to lepo pročitali u januaru? Komentarišite, znate da najviše od svega volim dobru, nenadanu preporuku za čitanje.

Pišemo se uskoro,

Vaša Stš <3

CONVERSATION

1 comments:

  1. Sve razumem, ja imam iste predrasude prema popularnim knjigama (ali radim na tome da ih se rešim). Činjenica da nisam čitala ništa od Musoa, a naravno da znam za njega, pošto svi o njemu trube na sav glas, samo potvrđuje gore napisano :D

    ReplyDelete