Mesečni favorit – APRIL


Eto prođe i april (a vala i pola maja), a moj dvorišni kutak za čitanje i dalje čeka da ga ogreje sunce. No, ružno vreme je, kako se čini, ipak imalo znatan uticaj na moju brojku pročitanih knjiga u aprilu. Ono po čemu je april meni bio poseban jeste po tome što sam u ovom mesecu odlučila da sebi uskratim kupovinu knjiga, kako bih konačno smanjila gomilu nepročitanih knjiga koje već posedujem. Tome u prilog je išla i činjenica što je moja lokalna biblioteka trenutno zatvorena zbog popisa, tako da sam bila lišena iskušenja i u tom pravcu. Zabrana kupovine prestaje u maju (bliži mi se rođendan, a jasno je šta to znači), tako da ne sumnjam da će se nepročitana gomilica vratiti u svoje pređašnje stanje, ali ne možete reći da se nisam bar malo potrudila da budem odgovorna i razumna odrasla osoba.

Dakle, spisak (hronološki) pročitanih knjiga u aprilu:

1. „Legenda“, Mari Lu
5. „Borilački klub“, Čak Palahnjuk
6. „Čudesan život diplomiranih književnika“, Alesandro Karera
7. „Ispričaj mi snove“, Sidni Šeldon

Vi, koji već neko vreme pratite blog, verovatno već znate da kada vidite Saramaga na listi pročitanih knjiga, nema baš mnogo dileme oko toga koja će knjiga poneti titulu mesečnog favorita. Naravno, u pravu ste i titula naj knjige u aprilu ide upravo romanu „Udvojeni čovek“. ALI, da stvari ne bi bile baš potpuno predvidive i dosadne, ovog meseca bih izdvojila još jedan roman koji sam sasvim slučajno otkrila i koji je na mene ostavio poseban utisak. U pitanju je distopijski roman „Doli Siti“, izraelske autorke Orli Kastel-Blum. Ovom prilikom želim još jednom da se zahvalim izdavačkoj kući Clio jer su mi ovaj roman preporučili i poslali, kao i izdavačkoj kući Evro Book, zahvaljujući kojoj ste imali šansu da osvojite knjigu „Ja sam Malala“. I naravno, da ne zaboravim, ukoliko ste propustili neku od recenzija iz aprila, klik na naslov sa spiska će vas odvesti do iste.

Koju knjigu biste vi izdvojili kao aprilski favorit? Jeste li čitali neku od knjiga koje sam navela? Pišite utiske i preporuke!

Do sledećeg posta,

Stš <3

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment