Mesečni favorit – maj


Maj je, bez ikakve konkurencije, moj omiljeni mesec. U maju počinje pravo toplo vreme, u maju mi je rođendan, u maju mi je godišnjica braka... Toliko lepih stvari u te četiri nedelje uglavnom učine da i ja malo živnem, pa samim tim imam i manje vremena za čitanje. Ali, ako već ne mogu da se pohvalim velikim brojem pročitanih knjiga, mogu da se pohvalim novitetima. Što zbog rođendana, što zbog neuračunljivosti, u maju je na moju policu stiglo čak 12 novih knjiga (ako sam dobro prebrojala) i sada već ozbiljno počinjem da ostajem bez prostora na policama (kao i bez prostora za nove police). A kako nas u junu očekuju ČitamČitaš festival i Noć knjiga, ne smem ni da zamislim u kakvom ću škripcu biti za mesec dana. No, da mi ipak pređemo na temu današnjeg posta. Evo hronološke liste pročitanih knjiga u maju (pridošlice ste imali prilike da vidite po društvenim mrežama):

3. „Zavera budala“ – Don Kenedi Tul
4. „Iscelitelj“ – Lars Mul
5. „Ptice“ – Tarjej Vesos

Titulu favorita za ovaj mesec dajem romanu švedskog majstora komičnih trilera, Junasa Junasona, „Ubica Andeš. Ukoliko se niste do sada upoznali sa ovim autorom, obavezno to učinite. Odmah iza njega stoji sada već kultni roman „Zavera budala“, čiju recenziju ćete imati prilike da pročitate u narednom postu.

Umalo da maj dobije još jedan datum za slavlje, ali sudbina je drugačije htela, pa nas za koji dan očekuje prvi rođendan bloga! Upravo zbog toga sam na FB stranici organizovala giveaway, za koji još uvek nije kasno da se prijavite (klik OVDE ukoliko želite da učestvujete) i osvojite roman „Daću ti sunce“. Želela bih ovom prilikom da se zahvalim izdavačkoj kući Urban Reads za poklonjeni primerak romana koji će neko od vas uskoro udomiti. <3

Šta ste vi čitali ovog meseca? Planirate li da pročitate neke od naslova sa liste (ili ste ih već čitali)? Podelite sa nama svoje favorite, skrenite pažnju na knjige koje vam se nisu dopale.

Do sledećeg posta,

Vaša Stš <3

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment