Mesečni favorit – april



Ne znam kako to da objasnim, ali već je maj.

A april je baš bio aprilililili, što zbog vremenskih (u jednom trenutku je padao i sneg!), što zbog nekih drugih prilika u zemlji koje su obeležile mesec (i nekoliko narednih godina). Zbog obaveza koje su mi ispunjavale dane, ali daleko od toga da su te dane činile ispunjenim, nisam imala toliko vremena za čitanje i pisanje, pa su se postovi na blogu malo proredili, ali ja sam inače vrlo rešena osoba po prirodi, i ako nešto volim da radim, naći ću vreme i način to da uradim. Jer ako nam život postane takav da nam oduzme i najmanje radosti, onda definitivno nešto treba menjati.

Tako sam, uprkos svemu, uspela da pročitam pet knjiga (tu ne ubrajam jednu koju sam ostavila na pola, što mi se zaista retko dešava):

1. Čovek po imenu Uve – Frederik Bakman
2. Ugrađivanje straha – Rui Zink
3. Muzej prepiske – Šon Ašer
4. Ime mi je Šajlok – Hauard Džejkobson
5. Ja, bot – Bojan Medić

Pored romana „Čovek po imenu Uve“ o kojem sam već pisala (KLIK) i koji mora da se označi kao favorit za ovaj mesec (a sva je prilika da će biti i u godišnjoj listi), moram da preporučim i „Muzej prepiske“ za sve ljubitelje dokumentarnog žanra i još upakovanog u prelepo izdanje. Više o ovoj knjizi, kao i o ostalim knjigama sa liste (takođe dobre), čitaćete detaljno na blogu, a fragmente „Muzeja prepiske“ ste već mogli videti na Facebook stranici bloga. Ali ne bojte se, ostavila sam ono najzanimljivije za receniziju.

Takođe, moja ideja o postu koji će biti Q&A (pitanja i odgovori) još uvek se nije ugasila, pa ukoliko želite da postavite pitanje koje bi se našlo u tom postu, nemojte se ustručavati. Do sada je stiglo nekoliko zaista zanimljivih pitanja, ali nedovoljno da bih od toga napravila post, pa vas ovim putem pozivam u pomoć. Pitajte šta god da vam padne na pamet, odgovoriću na sve! Pitanja možete postavljati bilo gde – u komentarima na blogu, instagramu, fejsu, putem inboxa, dm-a, mejla, kako vam drago.

Da li se april našalio i na vaš račun? Koje ste knjige vi čitali ovog meseca? Šta preporučujete?

Do sledećeg posta,

Vaša Stš <3

CONVERSATION

2 comments:

  1. Patrik Nes, "Mi ostali samo živimo ovde" - doduše, pročitao sam nešto pre aprila, ali utisci su i dalje aktuelni. Zabavno, pametno, originalno, uvrnuto i emotivno, a i malo tužnjikavo.

    ReplyDelete