Monthly favorite – mesec JUL


Ne znam za vas, ali meni vreme leti uvek brže prolazi nego zimi. Toliko brzo da je već došao dan za treći post o mesečnim favoritima. I ovaj mesec je prošao u knjigama koje sam još početkom godine odredila za čuveni ReadingChallenge, a to su (hronološki):

1. Izuzetno glasno i neverovatno blizu – Džonatan Safran For
2. Psihijatri, psiholozi i drugi bolesnici – Rodrigo Munjoz Avia
3. Kain – Žoze Saramago
4. Početno pitanje – Dejvid Nikols
5. Iskušenje svetog Antonija – Gistav Flober

Ovog meseca ću, međutim, morati da napravim presedan, iz prostog razloga što ne mogu da se odlučim za najbolju knjigu, tako da će počasno mesto favorita podeliti dve knjige: „Izuzetno glasno ineverovatno blizu“ i „Kain“. Utiske o obe ste već mogli da pogledate na blogu, a ukoliko ste propustili da to učinite, sad je pravo vreme!



Saramago je jedan od mojih omiljenih pisaca i svaka njegova knjiga me je oduševila (pa tako i „Kain“), tako da je morao da se nađe u ovom postu. Sa druge strane, Džonatan Safran For me je svojim romanom potpuno iznenadio, pa želim ovim putem još jednom da preporučim njegova dela. I jedan i drugi roman su ostavili snažan utisak na mene i uživala sam čitajući ih (iako su potpuno razlčiti), pa nikako nisam mogla da odlučim kom da dam prvenstvo. Da li Saramagu koji me iz romana u roman očarava ili novom piscu koji tek treba da pokaže šta ume? Pretpostavljam da je imati dva mesečna favorita svakako bolja situacija nego nemati nijedan.

Šta ste vi čitali ovog meseca? Koja knjiga vas je ostavila bez teksta? Preporučite svoj mesečni favorit, da i mi uživamo!



CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment