Infinity Book Box - mart


Već sam se pomirila sa činjenicom da ću ovaj post kucati tek od ponedeljka, kad ono međutim, budi me poruka iz Pošte: „Poštovani, za Vas je prispela pošiljka...“. Ubedim nekako sebe da ustanem iz kreveta pre nego što poštar pozove da javi da je ispred vrata, jer ipak, najmanje što mogu da učinim za čoveka koji donosi stvari na noge kako ja ne bih morala da mrdnem iz kuće, jeste da se barem umijem. Valjda ne moram da napominjem da sam stigla natenane da popijem kafu i obavim par sitnih kućnih poslova, pošto vikendom izgleda poštar ima drugu trasu, ali evo, konačno je (posle dva i po sata) stigao i martovski Infinity Book Box!


Za Vas koji ste možda prvi put ovde i ne znate o čemu se radi, Infinity Book Box je paketić koji možete poručiti jednom mesečno, a u njemu ćete dobiti jednu knjigu i nekoliko pratećih „knjigastih“ predmeta. Kao i kod svih „misterioznih“ kutija ovog tipa, caka je u tome što nemate pojma šta će vam stići, pa za 650 dinara (+ ptt), koliko paket košta, sebi kupujete ili divno iznenađenje ili potpuno razočaranje. Zavisi od toga koliki ste baksuz. Ukoliko želite, paketić možete naručiti tako što ćete kontaktirati Emu preko facebook ili instagram profila.

Ovog meseca mi je paket stigao dosta kasnije nego inače, i ma koliko se trudila, nisam uspela da pobegnem od spojlera, tako da sam znala otprilike šta me čeka. Uzbuđenje ipak nije izostalo, jer osim knjige, koja je u svakom paketu ista, prateći predmeti stižu sa različitim motivima. Spojleri su pokazali da zvezda ovomesečnog boksa dolazi u dva motiva, pa sam cupkala po kući, čekajući da vidim hoću li dobiti onaj koji mi se više dopao (i pokušavajući da ne prizovem maler).

Nego da ne dužim više, evo sadržaja:

Knjiga koja stiže u paketu je „Bunar“, nagrađeni roman makedonskog pisca Dimitra Baševskog. Stil pisca se povezuje sa stilom Andrića i Selimovića i radosno izjavljujem da roman ide na listu za čitanje, pošto je prošlo dosta vremena otkako sam pročitala nešto slično. Izdavač je Arhipelag, i ovom prilikom želim da ih pohvalim jer su odlučili (kao i Evro Book prošlog meseca) da podrže ovaj projekat. Nadam se da će se u budućnosti još izdavača odazvati i počastiti nas zanimljivim naslovima.


„Zvezda“ paketa, o kojoj sam maločas pričala je ceger za koji je zaslužan Print Shop Kolibri. Sećate se da sam rekla da dolazi u dva motiva? Greška! Ja sam dobila treći motiv i to u vidu citata iz „Romea i Julije“. Volim cegere, imam ih nekoliko, a ovo je treći „knjiški“ koji posedujem. Jeste da od svih Šekspirovih dela najmanje volim „Romea i Juliju“, ali Šekspir je Šekspir i jedva čekam da skoknem do pozamanterije i obradujem ceger rajsferšlusom (torba koja ne može da se zatvori je no-no), a možda ga i ofarbam, jer nisam jedna od onih žena kojima bele stvari dugo ostaju bele. U svakom slučaju, ovo je definitivno najlepša stvar koju sam dobila u Eminim paketima.

Videćete ga uskoro i opeglanog, obećavam

Sledeći predmet, takođe divan, jeste sapun koji je ručno izradila Ela (isuviše lep da bi se iskoristio kao sapun, razume se). Pored njega, tu je i nezaobilazni Emin bukmark, ovog puta sa motivom Ajfelove kule.


Novina u ovom paketu jeste projekat afirmacije nepoznatih autora. Ukoliko pišete i želite da sa svetom podelite svoje misli, javite se Emi putem društvenih mreža i možda baš sledećeg meseca budemo čitali vaše redove!


I za kraj, kao i uvek, gomilica:

Belo, volim te belo?

Ako mene pitate, ovo je najbolji paketić do sada. Sadrži manje stvari nego inače, ali složićete se, kvalitet je ipak bitniji od kvantiteta. Ako samo uzmemo u obzir cenu paketa i vrednost stvari koje su se u njemu našle, mislim da je i najisplativiji. Redovna cena romana „Bunar“ je 820 dinara (574 dinara ako ste član kluba), što već samo po sebi čini matematiku jasnom. Moram da pohvalim napredak koji se vidi iz meseca u mesec i nadam se da će sledeći paket biti jednako dobar, ako ne i bolji.

Jeste li naručili svoj IBB? Kako vam se dopadaju stvarčice?


CONVERSATION

16 comments:

  1. IBB se placa pouzecem??I ko placa postarinu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poštarinu plaća kupac, a za sve informacije o plaćanju možete pitati Emu, ostavila sam linkove u tekstu :)

      Delete
  2. Pa pretpostavljam da možeš da kontaktiraš ljude koji su izradili ovaj iz boksa, a viđala sam po FB dosta stranica sa cegerima, a mislim da rade i motive po želji. :) Ali ovo je definitivno najbolji box do sada, bar meni.

    ReplyDelete
  3. Moram reći da nisam od ljudi spremnih da rizikuju kupovinu mačke u džaku, ali IBB mi postaje sve zanimljiviji i mislim da bih mogla da se prijavim za naredni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno se vidi napredak u kvalitetu iz meseca u mesec, pa pretpostavljam da će sledeći biti još bolji. Ema uvek baci hint o saradnicima, pa možeš da sačekaš objavu, tako ćeš bar otprilike znati šta te čeka. :)

      Delete
  4. Pre svega da pohvalim blog.
    Tvoj Reading Challenge me je ubedio da napravim mini verziju istog.

    Imam jedno pitanje u vezi book box-a.
    Naručih ga još 15-tog i zanima me da li pri popunjavanju porudžbenice dobiješ neki mail potvrde, pošto ja nisam dobila ništa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Drago mi je da čujem za Challenge, nadam se da dobro napreduje :)

      Ne dobija se potvrda, ali meni do sada nikada nije izostao paket, tako da mislim da ne treba da brineš. :)

      Delete
    2. Hvala za info.
      Sad samo treba sačekati poštara :)

      Delete
    3. Nema na čemu, svi željno iščekujemo :)

      Delete
    4. Je l' ti stigao paket?
      Kakav sam baksuz ima da stigne sutra kad kući nema nikog.. 😒

      Delete
    5. Još uvek nije. Stvarno si baksuz, svima si izbaksuzirala :D

      Delete
    6. Ja se izvinjavam 😊
      Je l' stigne poruka iz pošte?

      Delete
    7. Stigne, a i poštar pozove pre nego što dođe, tako da možeš da se dogovoriš oko preuzimanja. :)

      Delete