KZM kutija br. 5 (jul)


Danas nemam nikakvu priču o čudima koja se događaju u Pošti. Jedino što mogu da izjavim jeste da se novi poštar plaši Okija i da je Oki vrlo zadovoljan zboga toga (za vas koji možda ne znate, Oki je moj pas kog se apsolutno niko ne plaši). Nisam danas očekivala kutiju, štaviše mislila sam da će stići sledeće nedelje i nisam čak ni sigurna da je ovo kutija za jul mesec, ali stigla je u julu i ko mi je kriv kad ih nisam obeležavala po brojevima od početka, sad ne bih morala da filozofiram od ranog jutra.



Obavezni informativni deo ovog posta je tu da vam kaže da je KZM kutija projekat Knjižare za mlade, koji možete naručiti jednom mesečno i u njoj dobiti najmanje jednu knjigu i nekoliko propratnih stvarčica. I ovog meseca, kao i prošlog, u nekoliko paketa su bile spakovane dve knjige, a osobe koje će dobiti te „bonus“ pakete birane su nasumično. Ja sam prošlog meseca bila među tim srećnicima, ovog pak nisam, ali sve je to čar naručivanja ovakvih paketića – nemate pojma šta ste zapravo kupili.


Knjiga koja se ovog meseca nalazila u mom paketu je „Sve što ti nikad nisam rekla“ od Selest Ing. Meni je prošle nedelje stigla ova knjiga iz Lagune, tako da je ovo prvi duplikat koji sam ikada dobila u paketima ovog tipa, ali jasno je da su šanse da nikada ne dobijem knjigu koju već imam ravne nuli. Dobra vest za sve vas je to što nemam nameru da zadržim obe, tako da svečano najavljujem da ću organizovati giveaway čim recenzija romana ugleda svetlost dana! Malo lošija vest je ta što nemam nameru da vam kažem kada će to biti (jer ne znam ni sama), ali kako je iznenađenje glavna krilatica čitavog ovog projekta, onda je potpuno u redu da budemo malo tajnoviti i neodređeni.


Ono što takođe čini sastavni deo svake KZM kutije jeste set obeleživača. U skladu sa praćenjem svetskih trendova, ovoga puta to su obeleživači koje možete sami da obojite i tako im date svoj lični pečat. Ako vas je zaobišla pomama za bojankama, možete ih ostaviti takve kakve jesu. Meni se, lično, oba dopadaju baš ovako bezbojna, i planiram da ih koristim u originalnom izdanju. Inače, moram da dodam da mi se sviđa to što drugari iz KZMa sami prave obeleživače za ove kutije, tako da je gotovo nemoguće da dobijete neki koji već imate. Ja inače skupljam bukmarkere i uvek se obradujem kada naletim na neke nove i interesantne koje ću pridodati svojoj kolekciji, pa je, pored knjige, ovaj deo kutije onaj kojem se uglavnom najviše obradujem (lepo kažu ljudi, sreću čine male stvari).


Ovog meseca smo u paketu dobili i dve čestitke. Ne znam za vas, ali ja čestitke obožavam i mislim da poklon koji nije lepo upakovan (mašna je obavezna!) i ne ide uz čestitku jedva da može da se nazove poklonom. Uvek posvećujem posebnu pažnju pakovanju poklona za drage ljude i ove čestitke ću sigurno iskoristiti prvom prilikom. U „uputstvu za otvaranje“ piše da su se čestitike vratile u modu, ali ako mene pitate, nikada iz nje nisu ni izašle.


Ostatak paketa čine hemijska u boji, notes i set od četiri svećice. Dizajn notesa mi se dopada (meni zapravo nije teško udovoljiti, ma šta ljudi mislili, dokle god nema jarkih boja), svećice inače koristim, a hemijske redovno gubim, što će reći da će svaki od navedenih predmeta u nekom trenutku poslužiti.

To bi bilo to kad je reč o sadržaju kutije broj pet i kao što ste mogli da primetite, nemam zamerki! Da nisam dobila knjigu koju već imam bila bih apsolutno oduševljena, ali pošto inače volim da organizujem darivanja na blogu, a čula sam sve najbolje o knjizi, mogu samo da kažem da mi je drago što je baš ovaj duplikat u pitanju. Kutija mi je svakako popravila ovo tmurno i sivo jutro i drago mi je što se iz paketa u paket uočava volja da se svima ugodi (ako je to ikako moguće) i što se osluškuju primedbe i saveti kupaca.


Ja sam sa svojim utiscima završila, sad je red na vaše. Pišite u komentarima utiske o paketu, šta vam se (nije) dopalo, da li ste čitali „Sve što ti nikad nisam rekla“, koju ste knjigu (ili knjige) vi dobili... Pišemo se uskoro!

Vaša Stš <3




CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment