KZM kutija #6 (avgust)


Juče se dogodila jedna veoma neobična stvar. Naime, poštar je došao u popodnevnim časovima. Kako se nije pojavio ranom zorom, kao što to obično biva, bila sam uverena da ću kutiju dobiti tek danas, kad ono, potpuno neočekivano, Okijev grlati lavež najavi dolazak paketa (i novi poštar je primetio disproporcije u dubini glasa i veličini tela mog psa). Pitaćete se onda gde je post do sada? Kao što rekoh, nisam planirala da kutija uopšte stigne, a onda kad je stigla bilo je strašno oblačno i svetlo je bilo nikakvo za fotkanje (a i ja sam bila nešto oblačna i nikakva), pa rekoh, da ostavimo mi to lepo za sledeće jutro i otkucamo post uz kaficu, kako dolikuje.


Ako ste prvi put ovde, da malo pojasnim o čemu se radi. KZM kutija je projekat Knjižare za mlade, a u pitanju je kutija iznenađenja koju možete poručiti jednom mesečno. U njoj ćete dobiti jednu knjigu (ako imate sreće, možda i dve) i nekoliko propratnih stvarčica koje mogu ili ne moraju imati veze sa knjigama. Ovo je već šesta kutija po redu, a sadržaj ostalih možete pronaći na blogu tako što ćete na vrhu posta kliknuti na tag „kzm kutija“.


Ovog meseca je glavni saradnik bila izdavačka kuća Odiseja, a roman koji sam ja dobila je „Kraj zime“ (Žan-Klod Murleva). U pitanju je ya distopija, a opis kaže sledeće: „U fantastičnom svetu koji se po mnogo čemu razlikuje od našeg, neke stvari su ipak iste: potreba za slobodom ne može se ugušiti, a ljubav je najsnažnija pokretačka snaga. Kad četvoro tinejdžera saznaju da je njihove roditelje likvidirao okrutni autoritarni režim Falange, koji vlada gvozdenom pesnicom, beže iz internata u kome su zatočeni i pridružuju se Otporu. Proganjaju ih okrutni ljudi-psi, pomažu retki odvažni ljudi i plemeniti ljudi-konji, a na svakom koraku pojavljuju se neočekivane prepreke ili iznenada pružena prijateljska ruka. Sigurni su samo u jedno: za slobodu se moraju izboriti, po svaku cenu. Milos će se boriti u gladijatorskoj areni, Bartolomeo na bojnom polju a Milena će svojim magičnim glasom pozvati čitav svet da im se pridruži u borbi za slobodu. Knjiga Kraj zime osvojila je preko dvadeset nagrada u Francuskoj i širom sveta, i očarala čitaoce svih generacija“.

Pored knjige, od izdavača su nam stigli i promotivni obeleživači i dva bedža.


U kutiji je bio i notes, koji je došao zajedno sa stikerima kojima se može ukrasiti, kao i „reckave“ makaze koje ću odmah proslediti mami, pošto ona nosi titulu kreativca u porodici, a znam da već ima nekoliko sličnih. Tu se našla i miršljava kesica, osveživač prostora, koji ću vrlo verovatno tutnuti u ormar ili neku fioku, pošto miriše (u nedostatku boljeg izraza) na čisto.


Interesantna stvar koja mi je odmah privukla pažnju je mini planer, za koji sam prvo mislila da je u vidu nalepnica (ali nije). Vizuelno je mnogo lep, i idealan je, recimo, za raspored časova, ali s obzirom na to da meni raspored časova oooodaaavno više ne treba, još uvek mu nisam smislila namenu. Previše je lep da bih prosto nažvrljala neke planove na njega (koje generalno pišem po papirićima koje gubim po kući), a onda ga bacila, a previše jednokratan za bilo šta drugo. Javljam vam čim smislim šta ću s njim.


I na kraju, tu je i „knjižica“ sa spiskom čini za ljubitelje Hari Potera. Potera sam čitala kada je prvi put objavljen kod nas, tu negde oko 2000. godine i stala sam na četvrtoj, pa se ne može reći da sam baš fan (mada nemam ništa protiv serijala), tako da me je ovaj detalj ostavio potpuno ravnodušnom. ALI, kako znam da je Hari Poter i dalje itekako popularan, naročito pošto je nedavno objavljena nova knjiga, i da dosta vas voli serijal, pokloniću knjižicu prvoj osobi koja mi se javi u facebook ili instagram inbox i ostavi svoju adresu. Knjižica je samo jedna, prema tome, budite brzi. :)


Sve to na gomilici izgleda ovako:


To je to! Priznajem da mi ovaj paket nije baš omiljeni. Knjiga spada u žanr sa kojim nisam baš u najboljim odnosima, a ni propratni predmeti me nisu oduševili. No, već smo nekoliko puta pričali o tome kako je kupovina ovakvih kutija uvek bila kocka, tako da je nemoguće očekivati da će svima biti po volji.

Jeste li vi naručili svoju kutiju? Pišite u komentarima utiske! 

EDIT: Knjižica je već poklonjena! 




CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment