Razmena knjiga - No Spoilers Book Club #4



Prošle subote je u Beogradu održana još jedna razmena knjiga. Znate da mislim da je to idealan način da se rešite knjiga koje vam nisu potrebne i u isto vreme nabavite neke nove a da pri tom ne pipnete novčanik niti promenite broj knjiga u biblioteci. Za nas koji se često mašimo za novčanik kako bismo dodali još knjiga na gomile za koje nemamo mesta, ovo je zaista odlična stvar.



Razmena se održava na sada već uobičajenom mestu, u kafeu A7 na Vračaru, a u njemu su me dočekala sada već poznata lica članova čitalačkog kluba No Spoilers. Kao i uvek, pravila su jednostavna: imate pravo da uzmete onoliko knjiga koliko ste doneli a na razmeni ima mesta za sve osim za stare udžbenike, manifeste i ostalu literaturu stvarno niko ne želi, baš kao ni vi.

Na ovu razmenu uvek krećem optimistično, pa sam i ovog puta ponela šest knjiga i isto toliko sam vratila! Na početku mi se činilo da izbor baš i nije neki iako je na stolovima bilo više knjiga nego inače, a onda me je sačekalo iznenađenje (FOTO)! Da skratim priču, evo mog ulova sa poslednje trampe:

Počeću sa knjigom koju sam videla (i zamalo uzela) i na prethodnoj razmeni: Till September Petronella. Kratka i mint slatka knjižica koja sadrži četiri priče o ženama. S obzirom na to kako stojim s koncentracijom poslednjih dana, duža knjiga od ove mi ni ne treba.


Kada sam stigla na razmenu ponuda mi nije delovala primamljivo pa sam zbog toga uzela roman ,,Ana u haljini od krvi”. Čula sam za ovu knjigu još davno, ali utisci su prilično podeljeni. To baš i nije žanr koji ja često čitam (mada jesam gotičarka u duši) i izbegavam hrvatske prevode, ali knjiga je toliko lepa, sve sa krvavim ukrasima unutra, da sam prosto morala da je prisvojim.


I taman kad sam pomislila da ova razmena baš i neće biti plodna kao što sam se nadala, stiže ono iznenađenje koje sam najavila na početku posta. Neko je zapravo odlučio da na razmenu ponese sva tri toma Radefurdovog ,,Londona”! Morala sam malo da se borim za ove lepotice, ali moj urođeni šarm je odradio svoje i evo, sad konačno više nemam opravdanja da se upoznam sa opusom ovog pisca. I to ba kroz ,,London”, delo koje me je najviše i interesovalo. Pa vi posle nemojte da dolazite na trampe knjiga.


Ove godine je ekipa iz No Spoilers Book Club rešila da određene knjige stavi na prodaju i ja sam rešila da malo i pazarim kako bih ih podržala. Uzela sam roman ,,Božji dar” Rui Zinka, autora ,,Ugrađivanja straha” (odlična knjiga, recenziju možete pročitati OVDE). I baš tog dana kada sam u prethodnim favoritima pisala kako više neću kupovati knjige bez dodatnog informisanja o njima, samo zato što je njihov autor napisao neku super knjigu – uradila sam upravo to. Ali, bože moj, ako mi se ne dopadne završiće nazad na razmeni.



Jeste li možda bili na razmeni u subotu? Da li posećujete ovakve događaje? Ako ne, šta više čekate? Ja se već radujem narednoj!

Do sledećeg posta,
Vaša (rekla pa porekla) Stš <3


CONVERSATION

4 comments:

  1. London. ♥♥♥ Na listi mi je godinama, baš sam sad skočila do Kupinda da vidim kakvo je stanje s ovim naslovom.. Malo ga preteraše. Jesam book crazy, ali ne u tolikoj meri. 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ja ga merkam baš dugo i nedavno sam kod Isidore na blogu pominjala kako bih najradije čitala baš London, ali ko bre ima vremena za tolike tri knjige :D Sad ćemo da nađemo malo vremena :))

      Delete
    2. Svaka čast na "ulovu", odlično!:)))) Što se "Londona" tiče, imala sam i sama sreće da je, pre nekoliko godina, jedna divna porodica zbog selidbe u inostranstvo stavila sva tri dela na "Limundo" po nekoj smešnoj ceni i tako dođoh do svojih primeraka. Nikako da stignem da pročitam, ali ako je suditi prema "Parizu", Raderfurd piše tako da ne možete ispustiti knjige iz šaka, pa bez brige zbog obima!:)
      A ova Ana sa krvavom haljinom me sad baš zaintrigirala...javi utiske kada budeš čitala.:)
      Sjajne su ove razmene i mnogo ti hvala što izveštavaš o njima, uvek mi dođe žao što ovde kod mene nema nečeg sličnog.

      Delete
    3. Sećaš se da smo baš nedavno kod tebe pričale o njegovim knjigama i da smo se složile da je ,,London" za mene. I ja baš naletim na ,,London"! :)
      Pojma nemam kada će ,,Ana" doći na red za čitanje, uzela sam je samo zbog ,,krvavih" stranica, priznajem :D
      Obožavam ove razmene i volela bih da ih ima još više. Baš je juče neko na postu na FB komentarisao šta je doneo sa razmene iz Anglikanske crkve. Taj događaj mi uvek nekako promakne, a ima fenomenalnih naslova, naročito onih na prodaju, a koliko sam shvatila cene su skoro pa simbolične.

      Delete