Infinity Book Box – decembar


Jutros me je probudio umilni glas mog veselog poštara (koji moju ulicu uvek obilazi ranom zorom i uvek je lepo raspoložen) i saopštio mi da mi je stigao očekivani paketić! U mesečnim favoritima sam najavila post iznenađenja i evo ga: danas otvaramo prvi Infinity Book Box!


Infinity Book Box je paketić koji je osmislila Ema, koju do sada možda znate po obeleživačima za knjige i sličnim sitnicama za knjigoljupce koje pravi. Dugo sam po instagramu gledala razne vrste ovakvih paketa koji su popularni širom sveta, i baš sam srećna što se neko setio da ovako nešto pruži i srpskoj publici. Inicijalna ideja je ista: jednom mesečno možete naručiti „kutijicu“ u kojoj će vas sačekati knjiga iznenađenja i još nekoliko sitnica koje su na ovaj ili onaj način u vezi sa čitanjem.

Naravno, pri otvaranju paketa sam imala neizostavnu pomoć svojih ljubimaca, tako da je ovo bila radost za čitavu porodicu, a fotkanje pojedinačnih predmeta nalik na jutarnju gimnastiku. J




Pa da počnemo!




Prvi predmet koji sam ugledala je bila ova zimska štrikana kapica u kojoj su bile spakovane sitnice. Kapa je lepa, ali braon, nažalost, nije moja boja (retko koja boja je moja boja), tako da će kapica biti prosleđena dalje.


Već je najavljeno da će knjiga u paketu biti klasik, i „Mali princ“ je u tom smislu pun pogodak, pošto, ako mene pitate, svaka kućna biblioteka treba da ima svoj primerak. Kroz moju je prošlo nekoliko, a zanimljivo je da trenutno kod sebe nemam nijedan (imam komplet Egziperijevih knjiga, ali „Mali princ“ kao da je u zemlju propao), tako da je ovaj došao kao poručen, bar dok ne nađem svoju.


Minđušice u obliku pera su došle sa kratkim objašnjenjem o tome šta predstavljaju: „Indijanci su u svojim obredima koristili četiri pera, posebno orlovo pero na istoku za proleće, sokolovo pero na jugu u leto, gavanovo pero na zapadu u jesen i sovino pero na sever zimi. Pera bi se stavljala na četiri strane sveta na podu kruga i njihova svrha je bila da štite one koji su kretali u potragu za vizijama – na putu ka prosvetljenju ili inicijaciji. Pera su korišćena i kao amajlije, jer se verovalo da poseduju svojstva svete ptice. Tako pero orla i sokola, kao grabljivica koje prema predanjima lete najbliže suncu, daruju oštro oko i hrabrost ratnicima putem magije prenosa“.


Tu su i nezaobilazni bukmarkeri, jedan sa vrpcom, jedan bez, oba plastificirana, kao i mali kalendar koji je zgodan za novčanik. Kao neko ko skuplja obeleživače za knjige, ovo je za mene pun pogodak, nikada ih ne mogu imati previše.


Paketić sadrži i četiri ex libris papirića, koje ja inače ne koristim (za veće kućne biblioteke su praktičniji pečati, o kojima razmišljam već duže vreme), ali mogu biti zanimljiv dodatak ako imate običaj da poklanjate knjige (a ja imam, tako da ću ovo svakako iskoristiti).

I za kraj, stvarčice koje su mi se najviše dopale:


Sličica sa siluetom i citatom Džejn Ostin „In vain have I struggled. It will not do. My feelings will not be repressed. You must allow me to tell you how ardently I admire and love you“; bedž (jeeeej bedž!) sa čuvenom Zapinom  izjavom „So many books, so little time“, koja predstavlja aksiom i ujedno tužnu sudbinu svakog knjiškog moljca; i dva preslatka dekupaž podmetača sa bookish motivima.

Zadovoljna sam onime što sam dobila, naročito ako u obzir uzmemo cenu paketića, koja iznosi 650 dinara (698 sa poštanskim troškovima) i mislim da ću naručiti i sledeću!

Sve to na gomili izgleda ovako:



Da li ste i vi naručili Infinity Book Box? Šta ste dobili u njemu i šta vam se najviše dopalo (koliko sam shvatila, ne dobija svako iste stvarčice)? Obavezno podelite utiske u komentarima!







CONVERSATION

17 comments:

  1. Fenomenastično! :)

    ReplyDelete
  2. Predobra ideja :) da li je dostupno samo za Srbiju ili i sire? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna, najbolje je raspitati se direktno fb stranici: https://www.facebook.com/Bookmarks-by-Ema-obelezivaci-za-knjige-636223733179150/?fref=ts

      Delete
  3. Supeeer! Odlična ideja! Bravoo! :)

    ReplyDelete
  4. Baš mi se dopada ideja. Mnogo je lepo sve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jedva čekam sledeću i nadam se da će biti još bolja :D

      Delete
  5. Uzela i ja. Stvarcice su u osnovi iste, ali dezeni, slike, ukrasi i detalji drugaciji, moja kapa je sivo bela, podmetaci u kombinaciji nezne roze i plave sa belom, bukmarkeri drugi... Odusevljena sam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam do sada dosta paketića i moram da priznam da sam zadovoljna svojim, recimo podmetači i sličica koju sam dobila mi se najviše dopadaju od svih koje sam videla, a to su mi ujedno i omiljene stvarčice u paketu :)

      Delete
  6. A meni bi baš odgovarala tvoja kapica :D Prelepe stvarčice, sviđa mi se što su različite u svakom paketiću :)

    Anja's diary

    ReplyDelete
  7. Post je savrsen :) Sve stvari koje si dobila su jako lepe i zanimljive <3 Inace, mnogo mi je slatka ona slika sa tvojim kucnim ljubimcima, stvarno su preslatki :D <333 A jos kako ja obozavam zivotinje, otopila sam se od slatkoce haha :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ah, Mali princ ! <3 Divno, divno ! :) hvala ti što si podelila radost sa nama !

    ReplyDelete
  9. Uvauu!! Pokloni su odlicni!! Najvise mi se dopadaju mindjusice i kapica,...tacnije, sve mi s dopada, ne mogu da se odlucim.:D

    A Malog princa obavezno preporucujem svima da je procitaju, jer je takonposebna knjiga i veoma poucna, a donosi gomilu citata sa sobom . :D

    Poseti molim t i uclani se ako zelis, giveaway je u toku, hvala<33 http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh, zaboravih da napomenem: slike su FENOMENALNE!! I macaa je prekjuuut! ^^

      Delete