Sovina pošiljka – mesec mart


Baš dugo nisam kupila neku od ovih kutija iznenađenja, i kada sam videla da je tema Sovine pošiljke za mart „Ženski koreni“, a da u kutiji neće biti klasičan ženski, ljubavni roman, rešila sam da se počastim. Prethodnu kutiju sam preskočila, jer je tema bila „Ljubav“, što je i logično, s obzirom na to da je datum isporuke bio Dan zaljubljenih. Ova kutija je, slično tome, zbog 8. marta trebalo da bude u znaku žena.

Zato sam kutiju otvorila uz neizbežnu pomoć jedne dame

Knjiga koja je ovog meseca stigla je „Putovanje kroz noć“ (Rodi Dojl). U pitanju je priča o četiri generacije žena u jednoj irskoj porodici. Izdavač je Odiseja. Knjigu nisam čitala, a kako znam da Odiseja u svom opusu ima svašta nešto zanimljivo, odmah ide na TBR listu.

Ako se malo udubite, videćete koliko su korice zapravo fenomenalne

Uz knjigu su došle i dve simpatične sveščice, od kojih sam pomislila da je još jedna knjiga, ali avaj. Sveščice su postale uobičajena stvar u kutijama ovog tipa, pa im se i ne radujem posebno, pošto ih već imam dosta neiskorišćenih.


Sa te, kako ja volim da je zovem, papirne strane, stigao je i jedan lep print, citat Oskara Vajlda koji kaže: Be yourself, everybody else is already taken. Lep je na oko, može se uramiti i biti lep podsetnik u ovom vremenu kada se svi nekako trude da budu nešto što nisu.


Čim sam otvorila kutiju, sobom se proširio jak miris lavande. Nesreća je u tome što ja ne podnosim lavandu i, ma koliko ona važila za biljku koja umiruje, meni od nje automatski zaigraju živci (tako da to baš i nije bilo prijatno). Za miris je zaslužna kesica-osveživač, koje planiram odmah da se otarasim. Daću je nekome, sigurna sam da nema baš mnogo ljudi koji gaje neobjašnjivi animozitet prema ovoj biljčici.

U kutiji je bio i set gel olovaka. Ja ih ne koristim baš često (moji studentski dani su odavno prošli, a ove olovke su idealne sa podvlačenje pri učenju), ali olovaka zaista nikada dosta. Lepo pišu i dobro su pigmentirane (osim zelene, koja je dosta bledunjava), tako da ću ih sigurno koristiti.


Stigli smo i do poslednje dve stvarčice ovog meseca. Privezak za ključeve, ručni rad Katarine (klik OVDE za njen instagram profil), u obliku knjige na kojoj piše Readers gonna read. Odmah sam ga zakačila za ključeve, mada moram da priznam da mi deluje prilično krhko, a u mojoj torbi su stradale i mnogo izdržljivije stvari.

I na kraju, višenamenski balzam sa mirisom vanile koji proizvodi Leemoon Cosmetics. Već imam jedan njihov balzam ovog tipa, samo što je moj sa mirisom mandarine i mogu vam reći da je odličan. A kako je pri kraju, baš sam se obradovala kad sam videla da mu je stigla zamena. Na sve to, ovaj miriše još lepše od onog mog.


To bi bilo to što se tiče predmeta koje nam je ekipa Sovine pošiljke spremila za mart. Moram priznati da nisam baš oduševljena, mada se pribojavam da za to prvenstveno treba okriviti uticaj koji na mene ima lavanda.

Nije da mi se ne dopadaju predmeti koje sam dobila, pre bi se moglo reći da nisam zadovoljna kako je ispraćena tema. Osim knjige, koja zaista obrađuje ovu temu (mada sam ja očekivala ženskog pisca, ali i ovo je sasvim u redu), teško da bi se moglo reći da bilo šta od predmeta ima veze sa ženskom tradicijom (mogao je makar print sa citatom biti iz ženskog pera). Ovo je mogao biti divan omaž simbolici osmog marta, ali je, ako mene pitate, u pitanju prosto propuštena prilika. To je glavni razlog zbog kog sam razočarana.

Sadržaj kutije Ženski koreni

U vodiču za otvaranje kutije su najavljene dve naredne teme, tako nas u aprilu očekuje kutija u znaku putovanja, a u maju jedna posvećena Hariju Poteru (koju ću sigurno preskočiti, ali sam sigurna da će se dosta vas obradovati). Ukoliko vam ove teme deluju interesantno, kutije možete poručiti na Sovinom instagram profilu.

Jeste li vi naručili Sovinu pošiljku ovog meseca? Kakvi su vaši utisci? Šta mislite, šta nas očekuje u narednoj kutiji? Postoji li neki miris koji ljudi generalno vole, a vi ne možete da podnesete (sad me baš zanima)? Pišite mi u komentarima!

Do sledećeg posta,
Vaša Stš <3


CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment